3

Bloggutmaning

Varje svar måste börja på mitt namns begynnelsebokstav och då jag heter Charlotte men kallas Lotta är jag kluven,men jag kör på Lotta eftersom det är vad alla kallar mig!

1. Vad heter du? Lotta
2. Ett ord på fyra bokstäver: Love
3. Flicknamn: Linda
4. Pojknamn: Linus
5. Yrke: Läkare
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Linne
8. Mat: Lammkotletter
9. Sak i badrummet: Lampa
10. Plats/stad/land: Litauen
11. En orsak att vara sen: Lathet
12. Något man skriker: Lyssna för f-n
13. Film: Lovestory
14. Något man dricker: Läsk
15. Band: Lady Antebellum
16. Djur: Lama
17. Gatunamn: Ladugatan i Vellinge
18. Bil: Lada
19. Sång: Love hurts
20. Känd person: Liam Neeson

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jaha... du läser min blogg i allafal...mitt i all kärleksyrsel.



Kati

2 Lotta:

skriven

Såklart jag gör lilla vännen min <3

3 Anonym:

skriven

Hallå... Where are you!?!?



Kati

Kommentera här: