2

Den berömda humorn ;-)

Rastlös....jätterastlös,är färdigduschad och har klätt mig,mascaran är på plats (nåja) och jag sitter bara rätt upp och ner och glor...putsade ett fönster på insidan,sen blev jag uttråkad och satte mig igen,funderar på att ta en alvedon bara för att se om jag har ont någonstans...så uttråkad är jag =)

Hade överläggningar med mig själv i duschen,jag vill gärna gå på konsert ikväll svägerskan Carinas gospelkör och Gladys del Pilar men Liam verkar inte så sugen,men samtidigt är det Mors dag och alltså borde jag få bestämma,men men vi får se.

I går var vi på fika hos Åkessons och jag åkte på arbete,jag krattade singel för första gången i mitt 41 åriga liv,i och det var riktigt trevligt,Camilla fyllde rullbören och jag krattade och hennes man låg och sov,finfin fördelning hahaha.
Mitt i allt ringde storebror Christer,han ringer max en gång i halvåret och då har han desto mer att prata om,jag ringer bara när jag har något att prata om är hans motto och det är egentligen ett bra sådant och jag är lika dålig att höra av mig till honom...men jag älskar min dryge,långe storebror av hela mitt hjärta,i alla fall så frågade han vad jag gjorde och jag sa att jag krattade singel och det tyckte han var passande,eftersom jag är just det,singel och så skrattade vi hysteriskt i 5 minuter....där ligger den otroligt låga Lagbyhumorn =)
Han ville snart träffa sin lilla systeryster i alla fall <3

Jag och sonen min åt middag till "Kvällen är din" och det blev kyckling,ris och café de paris sås,inte alls dumt om jag får säga det själv och det får jag ju,vem ska hindra mig? =)

Jaha...jag är fortfarande lika uttråkad och jag ska tvinga med Liam på en cykeltur och handla matsäck som han ska ha med sig i morgon och snart är Mammaveckan slut och det har gått idiotsnabbt den här gången =(

Blir lite tom bara jag tänker på det...men som jag skrivit innan så är hela veckan fylld med alles möglisch kuligheter med början i morgon efter mötet.....dottern bjuder på lunch och sen är det grillkväll hos Camilla med alla kollegorna.....=)

Nåja,vad är en bal på slottet? förmodligen skittråkigt och stelt,ungefär som en gynekologisk undersökning i motvind....

Blablablablabla...nu ska jag skona er och jag önskar en härlig Söndag och Mors dag,själv fick jag 2 hjärtan som Liam gjort i slöjden <3<3

Pussar & Kramar


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Precis kommit hem... varit i din hemstad.... trevlig söndag!



Kati

2 Lotta:

skriven

Hade ni en bra resa och trevligt kalas??

Kramis!

Kommentera här: