2

Svedala Sommarscen!

Godmorgon gott folk!

Herrejisses vad jag har sovit gott och för första morgonen på länge så vaknade jag inte till 6.43 utan vaknade först av att Liam gick upp och sen somnade jag om till 10, då hade vi sovit sen 23.00 typ...så nu dricker jag kaffe och känner mig väldigt pigg och utsövd =)

Det är lite mulet men det kommer nog spricka upp är jag övertygad om och då får det bli picknick med sonen har jag bestämt,vare sig han vill eller inte....vill ner till stranden och gräva ner fötterna i sanden.

Kaffet är i systemet och kvällsposten är läst så nu kan dagen börja när den vill.....fast nu har Liam fått igång en film och jag ser att det behöver städas lite =(

Nikkihjärtat ligger hemma hos Magnus och är sjuk,hon skulle ha jobbat idag men fick tacka nej,eftersom hon jobbar med både mat och människor så kändes det som det enda alternativet......men så typiskt att bli sjuk nu när Marcus kom hem från Mallorca i natt efter två veckor med grabbarna.

På Onsdag tar jag förhoppningsvis dottern med mig till Svedala och
Sommarscen där det är allsång och uppträde,då tar man picknick med sig och en filt och så njuter man av folk och fint väder (förhoppningsvis)och varandras sällskap,sjunger och bara har det bra...kollar in allsångsledarna P-O och Pontus som är två helsköna och snygga snubbar ;-) och det är ju klart en bonus,Nikki kommer troligtvis inte hålla med eftersom i hennes värld är det två gubbar, d.v.s de är lika gamla som mig =)



I alla fulla fall så ska jag sätta mig hos Liam och kolla film med honom och jag önskar er alla en finfin dag <3

Kram


Kommentarer:

1 Susann Ahlsten:

skriven

Goddag! vad intressant din blogg verkar vara! lär verkligen att läsa dina inlägg igen! =P Hoppas du har en trevlig vardag =)

2 Lotta:

skriven

Hej Susann!Tack så mycket och välkommen åter,självklart kommer jag kika in till dig också =)

Kommentera här: