2

Old memories!

Hejsan svejsan!
Jag och Liam har haft en fin dag med trevligt sällskap,vi har ätit gott och varit ute och promenerat lite,pratat och nu är det bara jag och Liam igen,jag är jättetrött efter att ha varit igång hela dagen med hämtning och lämning och handling och tvättat,lagat mat och haft gäster så nu ska jag strax slöa ner i soffan och ta det lugnt och troligtvis somna.....

I morgon är en ledig Söndag och vi ska väl hitta på något kul för sen är det dags att lämna över Liam till Pappaveckan och dags för mig att jobba mycket och eventuellt får jag besök av en Smålänning med barn i veckan....det ser jag väldigt mycket fram emot =)

Det är mycket gamla vänner och bekanta man fått kontakt med via Facebook igen och det är så himla,himla kul att träffas och prata minnen...så blir förhoppningsvis fallet även i veckan =)

Nu ska jag slöa ner mig totalt så natti natti och puss =)

Lotta

Kommentarer:

1 Erika:

skriven

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2 Anonym:

skriven

Tack så mycket Erika =)

Klart jag ska slå ett öga på din...välkommen tillbaka =)

Kommentera här: