1

En speciell vän!

Godmiddag!
Var ute igår kväll och hade en mycket trevlig kväll med härliga människor.
Timemachine spelade och det var kul att träffa Janne igen och dessutom sjöng Jan Johansen också och var riktigt bra.
Snackade och höll hov runt hela puben och dansade som en galning....hade lite svårt att hålla koll på benen när jag skulle hem och jag har en sån jobbig telefon som alltid ska ringa upp folk när jag är lite berusad hahaha.....jag lyckades ringa både Magnus och Janne....varför jag nu ringde honom,för han stod på scenen och sjöng dohh!!!
Dessutom ringde jag en alldeles speciell vän som fick bli min ledstjärna hem i natten,med hans röst i örat så kom jag hem ordentligt.

För så  är det....det finns en speciell vän!

Kram och Puss på er <3

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

<3

Kommentera här: