1

Visst är jag snäll,men.....

Godmorgon!

Jag var visst inte trött på att blogga i alla fall,men jag är duktigt trött på att allt runtomkring krånglar för mig hela tiden,vi har fortfarande en lånad antennförstrkare till Tv:n då den som tillhör huset inte funkar och det har ju tyvärr inte varit väder för folk att springa på taket,mitt Spotify är helt ur funktion och den stackarn som försökte få mig att avinstallera skitet igår för att installera ett nytt fick snabbt ge upp,jag är helt j-a oduglig på tekniska prylar....ja på det mesta praktiska som behöver fixas faktiskt så igår var jag irriterad på det mesta och tyckte att jag var värdelös,vilket jag naturligtvis inte är,det vet jag ju......jag är bra på annat.....jag är snäll fick jag veta och det är ju bra.Jag vill ju vara snäll såklart,men jag vill också vara en superkvinna som med ena handen lagar tre rätters och med den andra borrar upp tavlor med endast ögonmått som redskap,ja och borr/spik/skruv/ såklart, visst har jag lyckats få upp ett par hyllor men skitet rasar nog när som helst är jag rädd =)

Nu ska jag köra Liam till skolan och sen ska jag träna har jag bestämt mig för,sen blir det att tvätta och plocka undan innan jobbet och sen ska jag förhoppningsvis köpa säng ikväll och Magnus,min riddare hjälper mig som vanligt....Tack!

Jag önskar er alla en superfin Onsdag!

Lotta

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kul att du inte hade så långt uppehåll med "bloggeriet"... det är ju kul att läsa och följa dig.



Hoppas du hittar en bra säng och att det ornar sig med tekniken!



Kram!



Kati

Kommentera här: