0

London!

Ja då är dottern i England hos sin syster Emelie för andra gången i sitt liv och hon var lite smånervös när vi lämnade henne på Kastrup efter incheckningen =)

Vi körde hemifrån 8.30 och hämtade upp Magnus som efter festen igår nog har mått bättre,så det var bara till att köra över och ha Magnus som vägvisare,vi var tillbaka hemme igen runt 11.15 jag och Liam och nu slöar vi,jag har kollat skidor och skidskytte och ska kolla snart igen och än så länge sköter svenskarna och svenskorna sig och jag är rätt nöjd =)

Liam växlar mellan att titta på Tv,spela Tvspel,sitta vid datorn och leka med lego,själv har jag tvättat,fixat lunch och bläddrat i gamla fotoalbum jag tog med hem från Magnus idag.

Jag är löjligt seg och ska nog ta mig en kvart-14 dagar i soffan och kolla på ögonlocken inifrån för att se vad som händer där...troligtvis tomt och intetsägande ;-)

Nu önskar jag en trevlig Lördag!

Lotta

Kommentera här: