1

Influensatider!!

Flera stycken på jobbet ligger i influensan och Annapanna likaså,,,det innebär att jag får jobba extra i morgon och att Annapanna med familj fick ställa in ikväll,jättetråkigt men så är det bara,man kan inte gå ut och smitta ner folk sådär utan man får hålla sig isolerad...barnen är på väg och jag sitter och tar en öl i väntan på dom...har haft en helt ok dag på jobb trots den ömma ryggen...har haft en tjej som gått bredvid och det blir nog en duktig vikarie av henne tror jag =)i morgon blir det som sagt ett långt pass då jag får hoppa in extra på dagen och Liam får stanna hos Magnus över natten eftersom jag jobbar till 22.

Men dock är jag ledig på Fredag och då ska jag och Liam gå på premiören av "Gullivers resor" på bian med Jack Black bla och sen på Lördag förmiddag blir det troligtvis Småland och storebrorsan =)
Passar såklart att slagga över hos Sussie och umgås med henne och barnen,så en minisemester för mig och Liam =)

Nu ska jag smeta på lite färg i ansiktet och invänta mina älskade tre.....Nikki,Liam och Marcus <3<3<3

Önskar er en härlig kväll =)

Kommentarer:

1 Annapanna:

skriven

Hoppas att kvällen blev toppen det är du värd. Det är så tråkigt att vi inte kunde komma men som du skrev så ska man inte smitta ner folk om man är sjuk. Hoppas på en träff inom det snaraste kanske mån el tis. Puss o sov gott vännen.

Kommentera här: