2

Vill stanna tiden lite!

Usch vad tråkigt det måste vara att gå in på min blogg och jag ber om ursäkt för det...eller det gör jag egentligen inte för att ha så mycket annat kul och fint för sig i livet förutom att sitta vid datorn är så väldigt mycket bättre =)

Mår väldigt bra och har det supergott,har varit på fina platser och träffat så mycket roligt folk,underbara människor som tillfört mitt liv mängder av skratt =)
Sista barnlediga veckan påbörjas idag men jag ska hem om och hälsa på barnen i morgon för Nikki kommer hem från Turkiet sent i natt och då passar jag på att träffa bägge barnen i morgon istället.

Sen ska jag hitta på något kul med Anna R är det tänkt och försöka hinna träffa både Annapanna och Sandra med...plus att det är kalas på Lördag.

Helst av allt vill jag stanna tiden lite grann <3

Hoppas ni alla mår lika fint som jag gör...Kram på er och en fortsatt härlig sommar på er!

Kommentarer:

1 e-k:

skriven

Visst Lotta

stanna tiden det hart jag velat länge. Det vi kan göra är att medvetet försöka fokusera på nuet



Kram på dig

2 Lotta:

skriven

Så är det allt,men försöka duger ;-)

Kram tillbaka =)

Kommentera här: