0

Vad är en bal på slottet?

Godmorgon!
Sitter med min kopp kaffe och gör oss färdiga att åka till Trelleborg på ett litet besök......solen är framme men man vågar inte hoppas på för mycket,det har man ju lärt sig vid detta laget...men jag tog på sommarkläder för att riktigt utmana ödet ;-)

Igår träffade vi Liams farmor Nancy och sen åkte vi till Annapanna och barnen för att gemensamt åka ner till Höllviken och toppengallerian...mitt i allt började Amanda kräkas så det var bara att tacka för oss och skiljas åt.

Gräsmattan klipptes,jag rensade bort mossa...läste lite,kollade tv och pratade i telefonen medan Liam var ute och lekte med granntjejerna.

I morgon är det dags för mig att gå till underredsdoktorn för att försöka få rätt på mina klyddiga blödningar och prova oss fram och därefter ska Liam till tandläkaren...däremellan ska jag försöka inom gymet och hälsa på...har inte tränat på hela semestern och inte har jag dåligt samvete för det heller.....har så mycket annat att tänka på och må bra av,men jag ska ju fortsätta som värd är det ju tänkt så jag måste ju skärpa mig..kan ju inte representera Form & figur och se ut som en Buddha...det går icke =)

Solen är fortfarande framme ser jag och jag ska sätta ut tvättställningen och hoppas på att det inte börjar regna så fort jag kört härifrån.

Nåja...vad är en bal på slottet? Ingenting mot lyckan i mitt hjärta antar jag =)
Nu så önskar jag er alla en jättefin dag och många kramar får ni också <3

Kommentera här: