1

Tillbaka till verkligheten!

Godmorgon gott folk!

Då var det dags,Liam ska börja klass 5 idag och Nikki påbörjar sista året på gymnasiet och själv ska jag börja träna igen efter ett alldeles för långt uppehåll,jag har varit lat och bara njutit av livet och det med råge =)

Jag är lycklig,mår alldeles förträffligt bra och har funnit en fin balans i mitt liv,har slutat leta och funnit vad jag sökte,på köpet fick jag några extrakilon men de ska bort,men det innebär också att jag måste bli mer strukturerad igen vad gäller träningen och faktiskt ta mig dit och bruka allvar.

I morgon ska jag mjukstarta jobbet med ett möte och sen blir det festivalen på eftermiddagen och kvällen,bara strosa runt och njuta av atmosfären och folket...brukar inte vara så glad för festivalen,det är för mycket folk för min smak,men jag ska försöka koppla av och go with the flow ;-)

Dags att köra nu för jag ska lämna av alla Liams saker hos Magnus,har ju haft honom några extradagar så nu ska det bli ordning och struktur även där...Liam behöver det mer än någonsin nu och vi också såklart...han har haft ett långt och skönt sommarlov men verkligheten kommer ikapp oss alla...även en 11 åring =)

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Love!



Kati

Kommentera här: