2

Lite att göra...eller nått!

Hejsan Svejsan!

Sitter på jobbet och har varit igång sen 9 i morse och börjar nu bli rätt mör om jag ska vara helt ärlig...i morgon går jag på min långledighet som sträcker sig ända till onsdag då tre intensiva veckor tar sin start igen och tro mig,hur mycket jag än älskar mitt jobb så behöver jag en välbehövlig vila härifrån...för nu ska det packas klart och transporteras och hämtas möbler,Nikki fyller år och sen ska jag jobba natt,ett extra pass jag tagit på mig och sen är jag förhoppningsvis på plats med både det fysiska och psykiska och ja just det ja,bilen ska på verkstad och jag ska jobba på gymmet och håret ska klippas.......hmmmmm...ja det var nog allt =)

Ingen rast och ingen ro...ojojoj en liten gumma kan gno ;-)

Todiloo =)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Mina tankar hamnade hos Askungen.... hela dan får hon arbeta... hon får jobba hon får streta..



http://www.miloop.com/film_view.aspx?movie=9924



Önskar dig kraft och ork!



Kati

2 Annika:

skriven

Hur gärna du än vill vara det, så är du ingen superwomen! Ta det lugnt, och ta den tid det tar med allting. Glöm inte bort dig själv, och att du behöver andas, och kanske sitta ner en stund då och då. Tillåta verkligheten smeka dina kinder ibland.

Styrkekramar till dig!

<3

Kommentera här: