1

Som en utter i tights =)

I går kväll var jag pigg som en utter i för trånga tights...fanns inte en chans i världen att jag skulle kunna gå och lägga mig utan att ligga och vrida och vända på mig,men när jag tömt ut alla tvprogram och jag chattat lite med kvällströtta människor(där fick du B) så loggade jag ut mig själv från nedervåningen och gick och la mig...satte på en film som jag tänkte jag kunde somna till...Bah!!! Jag såg "Det som händer i Vegas,stannar i Vegas" med Cameron Diaz och Ashton Kutcher och den hade jag inte sett på väääldigt länge så jag låg och var ytterst road och underhållen,skrattade mitt vanliga okvinnliga gnägg och var väldigt nöjd med tillvaron....hade jag inte varit så bekväm och hade jag inte legat så skönt,ni vet i en sådan perfekt ställning som man nästan aldrig hamnar i ( nu pratar vi inte sex)så hade jag gått upp och satt på en ny film,men nu blev det av ovannämnda skäl inte så utan jag stängde Tv:n och skulle sova.....jo tjena...suckade och vände och vred...när jag har svårt att somna brukar jag hitta på en otrolig Hollywoodhistoria där jag har huvudrollen och någon speciell, tex Johnny Depp är min motspelare....det har hänt att Nuno Gomes har dribblat lite boll också och jag har suttit med öppen mun och stirrat och så precis när jag ska till att få det lite mysigt,ja då har jag klart somnat.....sist jag kollade klockan i natt var hon 01.29 och sen vaknade jag 08.39...tadaaa,som om inget hänt =)

Nu skrotar jag runt i morgonrock,lyssnar på musik och dricker kaffe,har planer på att fika med en vän idag och vintervädret visar ju sig från sin bästa sida så det blir om inte annat en promenad har jag bestämt mig för och sen ska jag kanske åka in och träna,har ju inte blivit så mycket av den varan sen jag flyttade till Skanör,det är ju långt att köra för ett träningspass tyvärr...=( men kanske idag =)

Nä nu ska jag ta min stjärnbeströdda kropp (morgonrocken) och göra mig klar och ta tag i mitt liv...japp så får det bli ;-)

Önskar er en makalös Tisdag och glöm inte Desperate Housewives ikväll ;-)

Puss & Kram

Kommentarer:

1 lotta:

skriven

Hej Lotta!



Tack för alla varma ord, det hjälper verkligen! Du får gärna skriva ut bloggen. Kram på dig!

Kommentera här: