0

Slirigt på gator och i hjärtat!

Skulle bara,tyckte jag och körde till Höllviken för att tanka,handla och spela på V75...känns som om det skulle vara min tur att vinna idag efter min mindre lyckade period så håll tummar och tår så kanske det blir just dej jag bjuder på middag på något trevligt ställe ;-)

Slirigt var det men lilla Rosita plogar sig fram och är fantastisk duktig att hantera sina nya däck,fattas bara annat ;-)

Fick ett sms igår av en kär vän som berättade att han kommit fram till ett beslut.....vi har haft många och långa samtal om just detta beslut och jag önskar att jag kunde lova att finnas med på vägen, men jag vet inte om jag kan.....därför lovade jag inget jag inte kan hålla utan önskade bara lycka till och hoppas att han har följt sitt hjärta, för har han det så kan inget gå fel...jag är ju ett stort språksrör vad gäller det som ni alla vet.
Även ett hjärta kan vara slirigt ibland och snurra på olika håll,men till syvende och sist är det där det känns varmt och torrt som det ska stanna.
Så fina,fina du....nöj dig aldrig,stanna inte kvar för att du måste,stanna kvar för att du vill och glöm inte att du är värd all lycka och kärlek just för att du är du!


Med dessa kloka ord (ibland blixtrar jag till ) så önskar jag er alla en underbar Lördag och om jag inte ser fel så är solen på väg igenom de gråa molnen =)

Tjofaderittan Hambo!!!

Kommentera här: