0

Fördomsfri...jodå =)

Slog över på Tv3 i pausen av Medium och det handlade om swingers och det är ett fenomen jag inte någonsin har eller kommer att kunna begripa mig på....antagligen för att jag aldrig har provat så kan jag bara uttala mig utifrån hur tanken på att dela sin partner och sig själv med andra känns och det känns som en främmande tanke i min värld,kan tyckas enkelspårigt men jag tror inte det är den vanligaste tanke en människa har,eller så är det just så folk lever...jag vet ju inte vad som döljer sig bakom människors fasader...men det är en livsstil som jag inte tror passar mig.

Men så är det ju ofta,det man inte vet kan man inte uttala sig om eller hur?
Men visst har man en särskild bild av människor som tex tycker om gruppsex och att vara swingers och dylikt och de kan troligtvis inte fatta oss vanliga Svenssons som bara vill ha en partner i taget =)

Nä låt alla hålla på med vad dom vill och så länge allt är frivilligt och sunt så inte stör det mig inte...=)

Tjosan!

Kommentera här: