2

Födelsedagsgris!

I dag fyller Stefan år,Stefan är Magnus storebror och faktiskt en av mina absolut bästa vänner,han betyder väldigt mycket och vi har gått igenom mycket tillsammans,delat glädje och sorg och funnits för varandra genom det mesta.

Vill man veta något så är det Stefan man ska fråga,en sjökapten med skarpt intellekt som om han inte själv vet,tar reda på det och hjälper gärna till med lösningar på de problem man kan tänkas stöta på.

Ja,jag är tacksam över att fortfarande få ha Stefan i mitt liv trots skilsmässan =)

Så Grattis på dig din gamle torsk och njut i Thailand med din familj och vänner och köp något till mig med är du snäll =)

Tusen kramar och pussar <3<3

 Stefan är den i mitten ;-)

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Köp något till mig med Stefan, är du snäll! ;o)

2 Erika:

skriven

jag håller med ovanstående. Stefan är en guldpåg...han ska bara inse det själv.

Kommentera här: