0

Trött,muttrig men glad ändå :)

Godmorgon!
Ännu en Söndag är här och jag vaknade till ljudet av två ytterst högljudda 10 åringar....det går inte att titta på tv,leka med lego och vara tysta samtidigt,nåja,jag lyckades slumra till en stund extra innan jag gav upp och muttrandes gick upp för att grymta något om brist på hänsyn...de tittade på mig som om jag kommit och sagt att jag skulle åka till månen...helt oförstående om mitt påstående tittade de på varandra som hjälplösa hundvalpar och fortsatte leka....suck!

Nu sitter jag här och dricker mitt morgonkaffe,jag har läst B delen i sydsvenskan och jag plöjer igenom resten senare....läser alltid familjesidorna först,märkliga rutiner man har :)

Kollade lite på melodifestivalen.....gillade ett par av dom men mina favvisar var och förblir Danmarks bidrag.
Nu vann Tyskland vilket övergår mitt förstånd,men smaken är som Europa,delad ;-)

Vänta...ska bara ta en slurk kaffe.......så,på tal om kaffe så ska jag träffa Nikki,Marcus och Marcus Pappa Tobbe på en fika på hennes jobb idag och ikväll är tanken att jag ska på Gospelkonsert för att lyssna på Svägerska Carina,men det är ju Mors dag och jag vet inte om familjen har något planerat när Magnus kommer hem så vi får se hur det blir,men min tanke är att jag ska dit.

Hoppas ni har haft en fin helg och att vi snart ses och hörs!
Kramelikram :)

Kommentera här: