3

Hunkutvärdering och födelsedag

Jodå visst var det en grann påg som var på jobbet igår,löjligt snygg faktiskt,en personlig tränare med full koll på vad han äter och tränar,en stereotyp kan man säga...MEN han var trevlig och verkar vara bra med barnet han ska ta hand om och det känns viktigt!

Man har ju fördomar om dessa väldigt vackra människor som lever för sitt utseende och inte har så mycket annat att prata om,eller hur?

Men det gjorde inte alls ont att se på honom,men för mig har charm,humor och generositet vägt mycket högre så jag tycker nog att min man passar bra in där,han fyller år idag min gubbe ,44 år gammal och han fick paket nu på morgonen och så gräddade jag våfflor som vi åt till frukost...en helt ok start på dagen =)

Nu ska jag iväg och handla och sen ska jag träna innan jobbet så jag önskar er en finfin Fredag =)

Kram från

Fru Johansson

 Grattis min man!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Hahaha, Grattis Magnus!! Passade inte chapsen?



//Kram från hela fam. N.

2 kiina:

skriven

ha ha vilken skön style!! Grattis!

3 Sara:

skriven

Grattis snyggisen ;P

Kommentera här: