10

Hunken skall utvärderas....!

Två par glasögon till Liam är beställda,hans syn hade förändrats lite grann bara så ingen större justering krävdes,men han behövde likväl nya glasögon tyckte jag.

Ska iväg och jobba om en liten stund,vi har ätit våfflor och barnen smaskade i sig och det slank ner en eller två i mig också...om vi nu ska vara helt ärliga och det ska vi vara eller hur?

Jag har fått ett par samtal från jobbet om den nya "hunken" som har börjat idag,han ska tydligen vara en väldigt grann påg och jag får väl slänga ett getöga på honom när jag kommer till jobbet och återkomma med en utvärdering senare ;-) jag ska i alla fall jobba med honom ikväll så snygg eller inte,så hoppas jag att han är trevlig,det är betydligt viktigare för mig.

Får kanske slänga av mig joggingbyxorna och hoppa i ett par jeans om han nu är SÅÅÅÅ snygg menar jag ;-) men gympaskorna behåller jag på,annars mobbar dom mig.

Ha en fin kväll och ät mycket våfflor <3<3


 Han kan omöjligt slå världens vackraste man i alla fall ;-)

Kommentarer:

1 Bara jag:

skriven

Men han kanske är en look a like ;)

2 Lotta:

skriven

Nope...det var han inte,han var snygg,men lite för snygg för att det skulle vara manligt,om du förstår;-)

Men han var trevlig och det gillade jag däremot =)

3 Maja:

skriven

Johnny är det ju inget fel på iaf:)

4 laurenconradvskristincavallari:

skriven

Tävling pågår, kika in och delta du med!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

5 camilla i baltimore:

skriven

beratta sen hurvida han var snygg eller ej! nyfiken!



var med o tavla om ett halsband fran Forever21 pa min blogg!

6 paulina♥:

skriven

hejsan :) allt bra med dig ?

7 Inspektör C:

skriven

Låter spännande..tror det finns fler boende i Skanör som kan tänka sig nya förmågor=)

8 Lotta:

skriven

Ok töser,lugna och fina nu!

JA han var skitsnygg,ingen tvekan,men alldeles för perfekt snygg som jag skrev innan...men han var verkligen trevlig och det uppskattade jag desto mer.



Ha det så bra!

9 svägerskan:

skriven

tacka vet jag matthew mcconaughey

10 Lotta:

skriven

Jo Carina,han är inget kräkmedel inte ;-)

Kommentera här: