2

Med hjärtat fyllt av kärlek!

Tjenahoppsan!

Inskolningen igår gick så himla bra,han är en liten solstråle som lät mig pussa på honom och gosa...små goa och runda kinder kan man ju inte motstå,inte jag i alla fall,jag kom hem med en hel dos kärlek i mitt hjärta och var emotionellt utnyttjad av den lille herrn ;-)

Ledig idag och jag håller på att tvätta och ska handla lite innan jag kör in till Cina och fikar i hennes lilla stuga i stan,Liam ska hem till kompis och Nikki och Magnus jobbar.....nästan en egen Lotta dag ju =)

I morgon är det grillfest med bästa kollegorna och det ska jag handla inför nu idag så är det gjort och lägga kött i marinad osv osv.
Jag är en slöhjärna nu för tiden,allt det jag planerade i god tid förr i tiden ordnas nu i sista stund så därför skulle jag vara förberedd tänkte jag....för ikväll är det kalas för Annapanna som fyllde år i Måndags och det ser jag såklart fram emot...kalas är alltid kul,sitta och flabba med folk man känner är lite av en hobby....ask anyone ;-)

Fast jag ligger duktigt i lä om jag jämför med Annapanna,då skulle jag nog beräknas som stum..hahahaha......puss på dig Pannaskrälle <3

Ha en fin Onsdag och jisses det är bara en vecka tills jag åker till Småland,tiden går fort när man har kul =)

Todiloo!

 Den inte så stumma Annapanna <3
                                                                                                                                

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ha det bra...virrpanna...välkommen till över 40 års gruppen..



Kati

2 Lotta:

skriven

Åhh tack =)

Kommentera här: