1

Snöstorm..........igen =(

Vet inte när jag var hemma en Fredag kväll senast,om jag inte jobbar så är vi på kalas eller annat trevligt men i kväll är vi bara hemma och njuter av ledigheten.

Här nere är det värsta snökaoset och min man ska ju till Tyskland för att handla till festen i morgon,vi får väl se om han kommer iväg?

Har varit med bästa Annapanna idag,vi har shoppat,fikat och spelat Wii med barnen och sen fick jag köra och hämta gubben i Malmö för Torsten är på verkstan för han mår inte bra,något med växellådan....säkert jättebilligt att laga....not!

Kycklingklubbor med ris och bearnaisås till blir det till middag och Let's Dance till det =)
Jag väntar på att min nya design ska läggas ut och jag hoppas ni tycker om den,ge mig gärna respons =)

Trevlig Fredag!

L

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

väntar spänt :)

Kommentera här: