2

Snöänglar finns dom?

Jodå,visst finns dom och det spektaklet fanns att beskåda i Höllviken natten till idag,efter vin,några shots och en massa dans, så var vi varma och svettiga och busiga,så jag och två kollegor näckade och sprang ut och det var inte varma vindar och sol som fanns i trädgården om vi så säger,utan det blev istappar på diverse olämpliga ställen och fy för hundan vad kallt....snabbt in igen och värmde oss,men kul var det =)

Vi var 8 tjejer som åt gott,drack gott och flabbade allmänt mycket skit och sen fotografering och frågesport mitt lag vann....såklart =)
 Lizett,Susann,Malin,Therese,Anna,Jessika,jag och Emelie fotar

I morse åkte vi upp till Hässleholm för att träffa kantorn och sätta tonarter på de två sånger jag ska sjunga på begravningen nästa vecka,det gick bra fast rösten var inte den bästa efter vin,sång,dans och naken"bad" men så hade jag slarvat och inte sjungit upp heller.

En fika hos Annas Mamma innan vi körde så sakta hemåt vid 13.30 och vi hämtade upp Liam på vägen hem också och nu är vi hemma och har tänt lite ljus,jag pratar med en nyfunnen gammal vän på Facebook...det var 19 år sedan för att vara exakt påminde han mig om och det är helt otroligt vad Facebook kan förena människor och vad man har kommit ikapp eller ifrån varandra på många plan.

I morgon ska jag lämna över min son till Farmor Nancy som ska ta honom på bio och sen middag därhemma och sen tar Pappa Magnus över för min jobbevecka med Liten börjar i morgon =)

Det blir en konstig Nyårsafton...ingen familj att fira med...jag hade kunnat komma efter jobbet,men jag stannar kvar och firar med mina kollegor om nu ingen skulle vilja komma och göra mig sällskap hemma med lite skumpa och en dålig räka ;-)
Sen upp nyårsdagen för att börja jobba 6.45-14 och sen börja flytta lite grejer till lyan efter det tänkte jag....hmmmmm...undrar hur många som är sugna på att hjälpa till *mohahahaha*

Nu håller jag kväll med lille älskling och kikar in på Facebook lite då och då....

Jag strör mina änglavingar över er och önskar er en fröjdefull Tisdag <3<3

L

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Väntar med spänd förväntan på bilderna från ......du vet vad :):):):)

2 Lotta:

skriven

Hihi....hjärtat det togs tyvärr inga bilder med min kamera =( Men vill vi verkligen publicera de bilderna??? Mjaeeeeee ;-)

Kommentera här: