1

Jobbar bäst under press.

Jag hade en ledig dag idag,tänkte jag skulle utnyttja den till max,så jag började 8.15 med att börja måla utemöblerna 9.15 stack jag till träningen,kom hem en timme senare och fortsatte måla,ringde några samtal och duschade och gjorde sen lunch som jag åt när jag såg Hem till gården....hämtade Liam och Emil och körde in till Malmö city för att fixa pass till mig och Liam, efteråt körde vi inom till Mobilia för killarna ville in på BR...jag råkade springa på ett par skor minsann...och sen körde vi hem och i brevlådan låg nya numret av SE & HÖR ,fixade mellis till ungarna och medan de åt la jag mig i sängen och bläddrade i tidningen,kollade Fejjan och ringde ett par samtal till,Nikki ringde och frågade ifall vi inte kan träffas på Skopunkten lite senare...jodå,det kan vi väl,har man vatt med den ene får man åka me den andre,in till Malmö om en stund igen alltså....nu puttrar middagen som jag föreberett på spisen och jag ska helt ärligt säga att ett glas vitt vin hade varit gott. PHU!!!!

Adios amigo =)

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Du vet att du har en stående inbjudan här:) o nu har jag fyllt på så bara kom när du vill......kramis

Kommentera här: