2

Trötter!

Har jobbat sen 10 i morse och går in på siste timmen nu,alla barnen är nattade och godnattsagorna är lästa och nu ska jag sitta en stund vid Facebook och hoppas på att någon rolig loggar in på chatten...som min dotter tex...jag har varit inloggad nästan hela dagen för att inte missa henne,men hittills har hon har varit frånvarande...hon har väl liiiite annat att tänka på.

I morgon fyller hon 16 år och jag är inte med henne, men jag vet att hon kommer att minnas denna födelsedagen väldigt länge och det värmer mitt modershjärta =)
I morgon jobbar jag heldag igen och sen är jag ledig helgen,då ska vi kanske träffa Anna& Uffe......=)

Nu får jag hämta tändstickor innan locken faller ihop

Såhär sliten är Fru Lagby efter 12 timmar på jobbet


Kram och sov gott!

Kommentarer:

1 svägerskan:

skriven

Lotta fyllde 18 i Spanien. Å vi var hemma.

2 Lotta:

skriven

Ja det stämmer...det måste varit lika jobbigt för er =(

Kommentera här: