6

My son said !

Jag och Liam har varit på Triangelns köpcenter för att fixa Nikkis presenter, resan till London vet hon ju redan om och att hon ska få fickpengar,men sen köpte vi ett par smågrejer också så att hon får paket i morgon bitti då vi firar henne,vi får köra hemifrån 7.45 för att komma över till Kastrup i god tid,hitta parkering,rätt gate och så ska jag ha en lång stund på mig att kunna slita mig från henne =(

Vi käkade lunch på McDonalds jag och Liam,jag tog en ceasarsallad och den är både mättande och god,sen körde vi hemåt och nu dricker jag kaffe och Liam kollar Tv.

Han ska klippa sig i eftermiddag och jag ska träffa Anna R efteråt,vi ska träna,duscha efteråt och sen ta en fika(nej vi duschar självklart inte tillsammans)och flabba ikapp oss,vi har inte setts sen i Torsdags.

Sen jobbar jag Onsdag och Torsdag kväll och Fredag kör jag ett helt dagspass sen är höstlovet över för denna gången.

Nej,sen har jag inte mer att berätta....jo jag hittade min bok till slut,den låg nertryckt i "bra-att-ha"lådan i hallen =)

Ha en trevlig Tisdag och glöm inte Desperate Housewives i kväll =)

Kram // L


P.s Liam sa i bilen idag : Mamma,om man är 99 år,blind,dricker och kör bil samtidigt...då är man bra dum D.s

I rest my case ;-)

Kommentarer:

1 svägerskan:

skriven

Försvann boken i städivern inför kalaset?

Ha ha ha - Liams kommentar - jag säger bara Var får han allt ifrån? Du har ju ditt kvar!

Krama Nikki i morgon så kramar jag dig i tanken, jag vet hur ont det gör! :-(

2 svägerskan:

skriven

glömde...

vi mammor ska vara stolta o glada att våra ungdomar far världen runt och inte sitter och ugglar hemma hela livet o är räddharar. Det bästa man kan ge dom är att de känner tillit att de kan klara av saker själv. Var dom än befinner sig.

Det är då man har gjort ett bra föräldrajobb.

Så sträck på dig Lotta o njut!

3 Lotta:

skriven

Tack Carina =)

Ja,det blir tufft i morgon och på Fredag på hennes födelsedag blir det ännu värre,första födelsedagen på 16 år hon är utan sin mamma =(

4 e-k:

skriven

Tack för din goa tolkning av tavlan Lotta och ha en trevlig morgondag

Kram

5 Sara:

skriven

jobbigt att låta dottern flyga iväg o så.

Förstår dig, men hon kommer att klara det galant!

Jag har med varit iväg själv uan mina föräldrar o de går galant.

Det finns tfn så ingen fara!!



Ja, min svärmor är de bästa <3

6 Lotta:

skriven

Tack Sara...jag vet att det kommer gå bra egentligen....men ändååååå =(

Kommentera här: