2

Brown and white =)

Efter 6 timmar på stranden med mycket bad och sol är jag nu rätt brun,Emil och Kicki var med och sen mötte vi ett par andra vi kände som satt med oss...jag var i säkert 10 gånger och svalkade mig och det är nog en 20 grader i havet.

Det blir grillat i kväll med stekt potatis och sås och en fräsch sallad till det....Marcus är här hos oss för han jobbar för Uffe med deras pool och han är rätt svettig efter många timmar i stekhet sol.

Tar kanske lite bilder senare i kväll och lägger upp....om ni vill se en vit och brun randig Lotta vill säga =)
Ciao!

Lotta

Kommentarer:

1 karina:

skriven

Hej Lotta!!

snääälla hjälp!! jag vet jag frågat innan men får inte rätt på det...hur i hela fridens namn lägger man in klockor m.m på sidan av sin blogg... detaljrik förklaring tack!! =)



kram K

2 Lotta:

skriven

Karina,jag gick in på en sån blogghjälp sida,jag kan tyvärr inte förklara det för det är en massa kodmallar och sånt.



Lycka till!

Kommentera här: