1

Hej igen!

Tillbaka från träningen,körde barnen till skolan eftersom jag ändå skulle träna klockan 8...det var hur mycket folk som helst där som tänkte som jag,så det blev fullt hus på alla maskiner men det är bara trevligt..otroligt trevliga kvinnor som är där,både personal och gäster,man kan alltid flabba med någon när man trampar på cykeln eller har pilatesbollarna.

Medelåldern på kvinnorna som tränar kan jag gissa är runt 45 åtminstone på morgonen de dagar jag varit där,sen kanske andra ålderskriterier kommer andra tider,men där är allt från nån som tränar i sockor och slafsiga mjukisbrallor till de som lägger ner en del pengar på träningskläder,jag är nog mitt emellan,jag kör på gympaskor,svarta tights och den T-shirt som jag får tag på i lådan.

Jag är enormt sporrad och längtar tills på Måndag när jag ska träna igen.....jag tänkte i den mån det funkar, köra Mån,Onsdag och Fredagar och jag tror att det är rätt lagom med 3 dagar i veckan och sen ledig helgen,men de har även öppet på Lördagar.

Bloggen är Ok igen och det känns bra!

Ha en fin Fredag!

Lotta(nyduschad och nöjd)


Kommentarer:

1 Svägerskan:

skriven

Härligt Lotta!



3 gånger/vecka är lagom dos för kroppen om det ska ha bra effekt. Men du kan gott börja med 2 ggr/v nu i början (2-3 v, med tanke på att det inte var precis förra året du gick, sedan är det fritt fram.



Var försiktig mot kroppen och NJUT under träningen!

Kommentera här: