0

VM brons!!

Var i Trelleborg innan jobbet för att lämna in Liams glasögon som gått sönder och sen handlade jag lite för födelsedagspengarna jag fick av mina svärföräldrar,trosor,mascara och en ögonfransböjare bla, det är så jäkla dyrt med Mascaror..herregud...jag kommer aldrig vänja mig.

Sitter på jobbet efter att ha tagit ett extrapass till ca 20.00,familjen äter middag hos Anna& Uffe och jag åt på jobbet.
Har inte hänt så mycket värt att notera i dag,mer än att det var skönt att komma tillbaka till jobbet och att Sverige tog VM brons tack vara fantastiska Charlotte Kalla,helt suveränt körde hon in ,jag tror det var 25 sekunder,på 5 kilometer.

Det var väldigt nära silver!

Jaha och Niklas Wahlgren och Laila Bagge har då funnit varandra och kärlek spirar i Tv4:s korridorer...kul för dom och hoppas det håller även efter Let´s Dance är över!

Nä nu ska jag jobba vidare...ha det så gott!

Lotta

Kommentera här: