0

Songs for you,truths for me!

Solen skiner och det är Torsdag morgon,jag sitter och lyssnar på James Morrisons nya CD,helt fantastiskt bra,lugna melodiösa sånger med ett stänk av vemod emellanåt.

Ni har säkert hört låten "Broken strings" på radion som han gör med Nelly Furtado,skivan går i samma anda.

I dag ska jag jobba och det ska bli rätt skönt att komma tillbaka,har ju varit borta i snart två veckor eftersom jag hade semester förra veckan.

Till middag i kväll blir det fläskotletter med sås,potatis och grönsaker.

SkidVM går rätt bra för Sverige,det blev Silver för våra damer i sprintstafetten i går.....GRATTIS!!!

Nu mina vänner ska jag byta lakan och vädra ut alla baskilusker som jag infekterat huset med...i morse hade Magnus känningar av en förkylning på gång....stackarn!

Puss& Kram från mig och James

Kommentera här: