3

Kärringen är i gång!

Tog det så lugnt,men jag åkte och tränade,jag satt vid motionscykeln en halvtimme och läste Kvällsposten samtidigt, i samråd med personalen tyckte vi det räckte så tar jag nog ett pass i morgon bitti också.

Man ska inte gå ut för hårt när man varit sjuk.
Ska jobba hela helgen med början idag 11.45 och den avslutas på Söndag 14.15,jag kommer såklart vara hemma däremellan haha.

I morgon ska gubben min gå ut och lyssna på Perssons Pack på Tröls i Malmö,det kan han behöva,en kväll ute med grabbarna :-)

Vad ska ni göra i dag?

Kram Lotta

Kommentarer:

1 Kimmi:

skriven

Vad duktig du är... Jag kommer inte ens ur morgonrocken...

2 Svägerskan:

skriven

Ikväll blir det bio, premiär på Royal för Män som hatar kvinnor tillsammans med Peter. Sedan en god middag på stan.



I morgon ska vi upp tidigt för att köra till Vallåsen och åka skidor en dag. Skall prova om min vad håller och vad som händer dagen efter.... svullnad/värk etc. Mycket spännande. Längtar riktigt mycket och fint väder ska det bli. Tänk att få vara utomhus en hel dag!!



Trevlig helg!

3 Lotta:

skriven

Hoppas det går bra Carina och ha nu en mysig kväll.

Kram

Kommentera här: