2

Jag har funnit min andra skidskyttehälft =)

Jag har funnit en själsfrände,någon som älskar skidskytte lika mycket som jag och som till och med känner vissa av skidskyttarna....han bor i Jämtland och jag i Skåne men ändå finns han en skärm bort =)


Tänk vilken enorm kapacitet Facebook har att bara genom en gemensam vän hitta nån som man själv har jättemycket gemensamt med....skitkul =)

Jag vaknade halv tio och har redan hunnit lägga in all tvätt,dammsuga hela stället och strax ska jag sätta på en ny kanna kaffe och ge mig på toaletterna...hoho,alltid lika spännande..not =(

Ute är det milt och snöfritt....en helt vanlig skånsk vinterdag med andra ord,ska det vara såhär så kan det lika gärna bli vår nu,men först ska jag fylla 40 år,jag vet inte hur jag ska göra med fest eller vad,men det löser säkert min man åt mig,jag har en svår beslutsångest,jag vet oftast inte om jag har gått upp eller om jag ska...så det han bestämmer får det bli.

Det jag vet däremot det är att jag har ett presentkort på Drink& Wear i vellinge och efter jag har tränat idag ska jag ta mig dit, troligtvis duschar jag först hahaha.

 

Ha en fin dag alla <3<3

Kommentarer:

1 Svägerskan:

skriven

Tips: Fest är kul! Vi kan väl ha en "ta med allt"-fest? Om ni behöver lokal så kan ni låna vårt hus. Brukar vara lagom med max 40 sittande. Alla sätter nåt på buffébordet i köket, jag fixar sånghäfte, du e glad o söt, vi festar o dansar natten lång? Peace of cake!

2 Lotta:

skriven

Hahaha....Carina "festfixaren"Johansson...jag ska fundera på det erbjudandet =)

Kommentera här: