3

Fjärrkontrolltjuven!

Jag satt och tittade på skidskytte som ni vet att jag älskar när helt plötsligt kanalen ändrar sig,från Eurosport till Tv6 och jag fattar ingenting....Magnus sitter i köket och Nikki är inte hemma,Liam är på sitt rum,i alla fall vad jag kan höra,nåja,jag ändrar tillbaka till Eurosport och strax därefter ändras kanlen igen nu till Kanal 5 och nu börjar jag bli riktigt lack,för man stör inte mig i skidskytte,man gör inte det bara....sen hör jag en fnissning och så märker jag hur Liam står bakom sovrumsdörren med den andra fjärrkontrollen och byter kanal...han skrattar så han håller på att gå sönder och det stackars barnet vet inte hur nära döden han är i den sekunden....i alla fall så märker han på min icke roade min att det är dags att sluta så han lommar iväg och.....JAG VANN,JAG VANN,JAG VANN !!!!!

höhö...ingen stör mig ostraffat när det är skidskytte ;-)



L8

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Gud va roligt han hade, jag kan riktigt känna hur han håller på att spricka av skratt! Liam känner sin mamma väl, och slutade i tid! ;o)

2 Lotta:

skriven

Hahaha....han är alldeles för lik mig,en massa hyss för sig hela tiden och så med glimten i ögat =)

Jag älskar honom för den busige fis han är =)

3 Svägerskan:

skriven

ha ha ha - jag ser scenen framför mig!

Kommentera här: