0

September är fylld med roligheter =)

Godmorgon!
Då var det Fredag igen och jag är ledig,eller ledig och ledig,det finns alltid saker att göra,men jag slipper dock att städa för det hade min söta dotter gjort igår när jag kom hem från jobbet...skinande rent nästan överallt,jättefint och hon var på ett strålande humör.
Så härligt att komma hem då =)

På kvällen tog jag och Magnus en promenad för att hämta Liam och på vägen smet vi in till Ann-Charlott och fick lite kaffe och grabbarna fick leka en stund.
Vi ska på grisfest hos hennes föräldrar den 5 September på deras gård i Stora Beddinge,det börjar redan 12 med en massa lekar och annat kul,det ser vi fram emot.

Den 18-20 September så åker jag och fem andra tjejer från jobbet till en stuga(där vi bodde i julas)över helgen,vi ska ha kräftskiva och grilla och spela spel och gå på krogen kanske,det ser jag jättemycket fram emot.
Helgen därefter är det 50 årsfest i Höllviken för svåger Peter fyller 50 den 11 September....
Så det händer lite grand i September.

Snart ska jag i väg och träna och efter det så ska jag ombesiktiga Rosita,hoppas det går bra.
Ha en skön Fredag mina vänner

Kommentera här: