2

Svensk jävla idiotiskitregel!!!

Att som förälder läsa detta och inte känna med och för denna familj är omöjligt...

Jag blir så arg upprörd och förtvivlad när jag läser att det inte finns hemsjukvård för en 1,5 årig bebis som bara har dagar kanske timmar kvar att leva...att inte få dö hemma med sina saker och familjen tätt tätt intill...jag blir så förbannad och vet inte var jag ska bli av...en sak vet jag i alla fall...jag ska ge ett bidrag till Cancerfonden...gör det du också!


Lotta

hoppet är ute Mamma Sofie och pappa Peter vet att cancersjuk

Tänk bara att sitta och hålla den lilla pyttefoten och inte veta hur länge den är varm och mjuk?

Kommentarer:

1 E-K:

skriven

Läste artikeln via din länk och tårarna rinner. Stackars lilla barn som har fått genomgå så mycket ont under sin kort tid på jorden. Jag kan verkligen undra till vilken mening? Det går inte att hitta. Och föräldrarna, så fruktansvärt.

Att då inte kunna hjälpa dem med denna lilla önskan att han ska få dö i hemmet. Det är så j---la dumt. Det finns säkert någon timanställd som tillfället kunde få jobba i deras hem. Det är så fruktansvärt dåligt och omänskligt.

2 Tenderee:

skriven

Jadu...jag går och tänker på det hela tiden....grr

Kommentera här: