0

I all enkelhet !

Sitter jag i min pyjamas och dricker kaffe,ungarna har precis hoppat på skolbussen och snart ska jag ut på en powerwalk,ska dra med mig AnnaPanna om jag kan också.

Anna R opererades för gallsten i går och de hade plockat ut otroliga 22 stenar!!!!! snacka om smärta hon har haft..fy fan.
I kväll är det föräldrarmöte på Nikkis skola,rätt tråkigt eftersom hon går i 9:an och har knappt 2 månader kvar av terminen..så vad finns där för nytta att veta lixom..men det är nog mycket gymnasieprat antar jag.

I natt har det blixtrat och åskat över oss och i dag är det mulet,givetvis eftersom jag har semester...haha.

Nåja i morgon åker vi till Tyskland och det blir en heldag med stopp i Danmark för inköp för kommande vätskekontroller utmed vägen....
Öresundsbron ner till Rödby-Puttgarten blir trippen och sen ska vi till en affär  som heter
SKY jag har adrig varit just där så det blir nytt för mig.

Sist jag åkte den båtturen var det orkan och vi blev strandsatta efter två timmars försök att ta oss till Danmark,fy för var rädd jag var,porslin och glas flög i golvet och vågorna var enorma,jag var gravid med Liam och extra känslig....samtidigt var det orkan även hemma så jag hade Nikki och Magnus att oroa mig för också...det var ingen rolig December 99

18 timmar försenade var vi när vi äntligen kom hem.

Hugaligen och hujedamej....nu ska jag ut och gå!
Ha det så bra så länge :-)

// Lotta

Kommentera här: