4

Wallmans med jobbet

Jag har aldrig varit på Wallmans utan har bara hört talas om hur kul och trevligt det är där och det var verkligen jättekul och de var så proffsiga de som uppträdde,maten var OK och ölen var god.

Vår servitör hette Petter och kom ifrån Sundsvall och han var en av de bästa artisterna helt klart,men allra bäst var en kille som sjöng "Night Divine" vilken röst,kriminellt att hålla en sådan kille gömd....herregud, ögonen tårades när han sjöng och jag bara njöt.
 Petter
 Malin & Jessika
 
 Jag,Anna B & Carro
 Yeahh

 Några av kollegorna
 Malin,Jessika och Cissi

 En dans med Petter
 hrmm

En underbart trevlig kväll..tack Vellinge Kommun!

Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Ni vera ha haft det kul.SÅg ut så...JÄTTEFINA bilder = kramkram

2 Tenderee:

skriven

Tack,ja det hade vi verkligen.

Du,glöm inte ringa idag.

3 karina:

skriven

kul att festa, men förstår inte hur du orkar hålla ångan uppe...jag orkar absolut inte festa på det viset

4 Tenderee:

skriven

Jadu Karina,vi höll bara på mellan 19-22.45 så det kan jag inte kalla "hårt festande"precis hahaha

Sen är jag ju faktiskt bara 30+ ;-)

Kommentera här: