3

Onsdag morgon!

Jag är ledig idag och i morgon,ska jobba hela helgen ,vilket innebär att jag missar en fest på Lördag,barnens kusiner Annica & Andreas har fyllt 16 och 18 och det blir stor fest,jag kör dit efter jag slutat i stället och hämtar hem Liam,så får de andra komma senare.

I eftermiddag ska min kära svärmor,jag och Liam åka till Trelleborg och handla lite,jag ska göra köttfärsås till svärfar som hon kan ta med sig hem.

Kollade Two and a half men i går kväll igen och vaknade av att jag sittandes hade somnat i soffan och spillde dricka på mig själv...hahaha...så fruktansvärt klumpigt.

Nu ska jag sätta på kaffe och läsa kvällsposten,ha en trevlig (regnig dock)Onsdag.

Kram Lotta

Kommentarer:

1 jeanette:

skriven

Jag som trodde att du tyckte "Two and a half men" var jätteroligt... (inget bra betyg om man somnar mitt i programmet)

2 Tenderee:

skriven

Åh ja...klockan 00.30 är väl rätt ok att få ge upp?

3 Ninna:

skriven

Barnen på dagis. Har klarat av högen med stryktvätt, skönt. Fikat och läst dagstidningen. Nu är det snart dags att hämta huliganerna igen. Ha en regning dag.
Kramis!!!

Kommentera här: