2

Så här är det!

Snart är det ett nytt år och vem vet vad framtiden har att bevisa för oss,vill vi veta?

Vill vi veta om vi fått chansen att till 100% fått veta hur vår framtid hade sett ut?hade du valt att få reda på det,din framtid?

Jag är en typisk sådan"det man inte vet har man inte ont av" fast det gäller ju iof sig alla,för det man inte vet har man ju faktiskt inte ont utav.

Fast när jag trodde att det inte skulle göra ont att föda barn och det gjorde det....då blev jag arg..jag vill ha vetat exakt hur ont det gjorde....den andra gången fick jag skylla mig själv,för då visste jag ju....

Att få hjärtat krossat 1991 gjorde mer ont än att föda barn...för det höll i sig i 5 år tills jag mötte min man....i 5 år levde jag på hoppet och i 5 år trodde jag att livet och kärleken hade tackat för sig och försvunnit..............

Men då kom Magnus!

Min dotter vill flytta hem till sin Pappa och då jag sa att Visst,det kanske är det bästa,så har hon inte sagt ett ljud om det,jag sa ,att om du nu mår så dåligt hemma hos oss så kanske det är ett alternativ men det krossar mitt hjärta,sen ändrade hon sig och sa att ja...kanske...vet inte riktigt....

Hon stannar förhoppningsvis hos oss...jag älskar min tös och vill inte att hon ska flytta,men det kan bli så att vi ger det ett försök.

Vad tycker ni...rätt eller fel av mig?

Kram

Kommentarer:

1 Kimmi:

skriven

Hon är gammal nog att få ge det ett försök. Hon prövar sina vingar. Hon kan väl alltid flytta hem igen om det inte funkar. Bara hon får klart för sig att hon inte bara kan hatta hit å dit. Låt henne bo där på prov i en månad, sen får hon bestämma sig. Punkt.



Nu har jag ju ingen erfarenhet av tonårningar än. Det enda jag kan tänka mig är at det behövs klara och tydliga regeler som måste efetrföljas. Det hade jag velat ha när jag var tonåring. jag t.o.m efterlyste det, men de kom aldrig. Inte för det. Jag har klarat mig bra ändå tycker jag. man kommer ganska långt med hyss också :-)

2 Tenderee:

skriven

Tack Kimmi!

Jag tror oxå det kan bli bra!

Kommentera här: