2

Vad händer med världen??!!

Idag känns det bättre,har sovit gott och drömt allt möjligt kul,vaknade i natt dock av att min hand hade somnade och det är riktigt räligt....den sov lika hårt som jag så det tog lite tid att väcka den.

Har ätit en god frukost och läst tidningen och en av våra programledare är tydligen i häktet för narkotikabrott,jag har mina aningar om vem det kan vara men det vågar jag inte skriva ut på en offentlig blogg...maila gärna ni som vill veta vilken jag tänker på och hon är inte skåning .

Jag måste villigt och glatt erkänna att jag aldrig prövat något tyngre än cigaretter och alkohol och det är jag mycket stolt över,har aldrig ens varit nyfiken.
Något måste ha fastnat i skallen under barndomen tydligen..haha.
Men det är så himla tragiskt när människor blir beroende av onaturliga substanser och i detta fallet,kokain,så är det ju tyvärr mer regel än undantag att ha när man festar,en lina sen kan det vara kört.

Läste oxå om Pappan som höll sin dotter och deras tre barn inlåsta ,i 24 år satt den stackars kvinnan där nere och mamma visste ingenting...yeah right..fuck a duck,såklart hon visste,men hon var väl så livrädd för sin man att hon inte vågade göra något.

Hur ska dessa människor överleva ett sådant fasansfullt brott,hur ska deras liv bli? och dottern som ligger i koma,ska hon behöva vakna upp till ångest,förvisso är de räddade nu,men ändå,vart är vår värld på väg?

Man blir ju för fan mörkrädd!
Tur solen skiner...have a nice day folks

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Jag är lika stolt som du är (tänker då på vad man provat i sin ungdom).
Mamman visste ingenting....det tror jag så mycket jag vill på!
Ja du Lotta det är verkligen tur att solen skiner så man kan få vara lite lycklig.......
Nu hoppas jag bara att detta går iväg till dig.
Kramis!!!

2 Ninna:

skriven

Yeeeees det gjorde det!
Så glad jag blir.
Kramis igen!!!

Kommentera här: