4

The final countdown

Bara 6 dagar kvar tills jag slutar här i Vellinge och jag längtar så..........

I dag har jag 2 sjuklingar hemma,magnus fick gå till doktorn för han var alldeles yr och illamående och kände sig konstigt,troligtvis en bacill på balansen och Nikki hade jätteont i huvudet,så hon fick också gå hem.

Själv sitter jag på jobbet och känner mig lite hungrig,snart dags för ett mellanmål hihi

Det har varit en alldeles underbar dag med sol och varma vindar,fler sådana önskar jag,för min del hade det kunnat vara så här året om,mild höst med alla dofter och färger,underbart,helt underbart!

Snipp snapp snut så var snart Måndagen slut!

Kram på er alla!
Lotta
image210

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Skulle bara lämna ett litet fotspår här hos dig...
//Kram, L.

2 Jada:

skriven

Fin höstbild. Hoppas du inte blir smittad av dina sjuklingar där hemma.

3 Lotta:

skriven

Nä,man kan bara hoppas :-)

4 Ninna:

skriven

Ja vilken underbar måndag. Kan man annat än älska hösten en sådan dag?
Kramis!!!

Kommentera här: