3

Smått och Gott en Onsdag!

I dag är jag ledig och jag har varit i väg med maken hela förmiddagen,först ut var ett återbesök hos farbror doktorn för Magnus del,allt var OK.

Vi körde till IKEA för att kolla på ny sänggavel,där gick vi en stund och handlade ljus och lite annat smått och gott.

Vidare till Toys'r us för att köpa en present till vårt gudbarn Jonathan som fyller 3 år i morgon.....grattis lille gubben!
 Jonathan -06

Sen till Svågertorp och ILVA,kolla ännu mer sängar,Bauhaus för att köpa en viss sorts glödlampor,efter det åt vi lunch på DINER,mysigt att äta bara vi två.

Vi avslutade på PAY-C som ska lägga ner och hade 50% på allt,där var väldigt utplockat redan,men jag fyndade,lite "smågrejor"som är bra att ta med sig när Liam ska på tjejkalas eller hälsa på någon som har en flicka i hans ålder,vi hittade trosskydd,ännu mer ljus,ramar...ja det var nog allt.

Sedan körde vi till skolan för att hämta Liam,han tyckte att det var mysigt att både Mamma och Pappa kom,nu är vi hemma och slöar,jag ska klippa mig 15.30 och sen så ska jag och Nikki in till Malmö(igen) för att kolla kläder åt henne...suck!

Igår kväll tittade vi på "wild hogs! med bla John Travolta och Martin Lawrence...den var SÅ rolig,jag kan varmt rekommendera den om man gillar halvtramsiga typiska Amerikanska komedier.

I morrn är det dags att jobba igen och då ska Liam på utflykt till Arriesjön där de ska fiska med håvar och titta på naturen,matsäck och sittunderlägg,så klarar man allt!

Hoppas ni alla haft en lika mysig dag som jag,vi ses och hörs!
Kram Lotta

Kommentarer:

1 jada:

skriven

Wild hogs var hystersikt rolig emellanåt!
Låter som ni hade en mysig dag!
Vad du klipper dig ofta, nytt foto?

2 Lotta:

skriven

Jodå Jada,nytt foto finns i dagens inlägg.

3 Ninna:

skriven

Vilken mysig dag ni haft.
Kramis!!!

Kommentera här: