1

Nu är det klippt...

...och så blev det  ingen större förändring,men jag har så otroligt mycket hår så var 6-8 vecka måste jag klippa igenom det och i går klippte hon i ca 30 min och då blev det ändå bara så här,då förstår ni hur mycket hår jag har ;-)

Jag klagar inte,men ibland är det fan inte kul eller skönt att ha så tjockt hår,varje frisyr man gör rasar snabbt.

Nåja,det finns dom som har jätte tunt hår och lider av det,jag kan åtminstone klippa av mitt.

I går kväll fick jag ett tråkigt besked,min bästa vän Annas son Ludde är inlagd på sjukhus och har fått diabetes,de tog ett sockerprov i går för att lugna sina tankar,eftersom han druckit och kissat ovanligt mycket under en tid och tyvärr var deras farhågor besannade,de blev skickade till barnakuten där det senare bekräftades att han fått diabetes...jättetråkigt.

Jag pratade med honom i går och han verkade rätt cool,barn är ju sådana,coola i kris.

Så nu får Anna och Uffe turas om att sova med honom på Mas och vi kommer hälsa på så mycket vi kan.

I kväll ska jag jobba till 21,blääää,så tråkigt så det förslår,jag tvättar lite och ska gå en sväng eftersom det är ett sånt otroligt vackert väder ute.

Ha det bra mina vänner !

Kramar i massor Lotta


Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Usch vad tråkigt. Det är aldrig kul när någon drabbas av en sjukdom framförallt inte barn. Men barn har en otrolig förmåga att hantera det bra.
Ha en bra jobbekväll.
Kramis!!!

Kommentera här: