2

Hemma igen!

Så skönt att vara"himma" igen,med allt vad det innebär.

Vi hann gå på ett släktkalas innan vi åkte till tåget och då fick jag träffa hela Melander familjen...plus Marianne,mamman till Tomas barn...hon är alldeles underbar och jag har saknat henne så mycket,insåg inte hur mycket förrän jag såg henne idag.

Tyvärr så la mitt Kameraminne av och jag kan inte få fram några bilder....skit också,så många bra bilder som jag fick på båten.

På tåget hem så läste jag ut en hel bok dvs 270 sidor ca,en riktigt bra bok som heter SKAM av Karin Alvtegen.

Magnus och Liam mötte mig på svågertorp och känslan av när min lille kille kommer springande emot mig i full galopp är underbar..han kramas och börjar snoka i påsarna direkt..haha

Jag fick köpt ett par julklappar i Märsta också så jag fick smuggla undan dom snabbt.

Nu ska jag gå och lägga mig hos min gubbe och krama honom länge.

Jag har även saknat er bloggläsare och framförallt min"svältande" kompis Anna.

Puss och Kram från Bonnen

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Välkommen hem!!!!!
Ha en bra dag.
Kramis!!!

2 Linda:

skriven

Heeej!!!

//Kram, L.

Kommentera här: