4

Den blomstertid nu kommer.....

Ja,tänk vad tiden går fort,det är redan Onsdag och jag jobbar en dag till och sen är jag ledig Fre-Sön det ska bli härligt!

På Lördag ska vi iväg hela Johansson klanen,mina svärföräldrar firar Guldbröllop och vi ska ta med dem på äventyr,men med risk för att de kanske läser detta så får jag skriva om det efter helgen i stället.

Sen på Söndag ska vi ha barnkalas för Liam som fyller 7 år på Måndag , min lille prins har blivit stor.

Jag jobbar till klockan 19.00 i kväll och i morgon bitti är det skolavslutning,alltid lika fint och traditionellt.

Ha en härlig Onsdag mina vänner!

Puss och Kram hela dan!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

"Ur led är tiden"
Förr, när jag var liten, då kunde man plocka syrénbuketter till sin fröken på skolavslutningen... Idag är de så utblommade att det inte ens syns ett spår av de längre. Samtidigt är sommarlovet förskjutet för att sommaren kommer senare... Märklig ekvation! Iaf så knackar sommarlovet på dörren och imorgon ska vi ha knyte i klassrummet med hembakta bullar och tårtor, gott. Men detta innebär ju att jag måste till affären nu om jag ska hinna baka nåt öht. Tror du att nån märker om jag bjuder på "köbekagor"?
Hälsa Liam och ha en fin morgondag!
//Kram, L.

2 Lotta:

skriven

Hoppas ni hade en fin avslutning...
Märkte någon något? ;-)

3 Linda:

skriven

Haha, det blev faktiskt hembakta kokos-bullar, dögoda! Och dubbel sats så det finns en del kvar här hemma...
//Kram, L.

4 Ninna:

skriven

Hoppas att ni hade en fin skolavslutning. Våra barn har slutat idag (läs fredag) och det blev ju tyvärr regn, synd. Kul med ett litet äventyr med svärföräldrarna, ska bli roligt att höra vad det blev. Ha en skön fredag kväll. Kramar!!!

Kommentera här: