0

Onsdagen den 25 Juli !

Snart är hela sommaren över och semestrarna börjar ta slut för många och t.o.m på Gotland där Nikki befinner sig bara regnar det och jag tycker det är så synd om henne,först ett regningt Öland och nu ett regnigt Gotland.

I går lagade jag köttfärslimpa fylld av färsk timjan och bacon.....mumsigt,rödvinssås grönsaker och en fräsch sallad till det och kokt potatis från egna landet.

I kväll är det två av mina favoritprogram på Tv4 fakta,Women doctors och efter det kommer Riskförlossningar,2 mycket bra och spännande program,kan varmt rekommendera dom.

Jag sitter på jobbet och ska jobba till 19.00 i kväll och nu kommer det fina vädret,i förmiddags var jag på Jysk och på Plantagen och köpte lite nytt& fräscht till hemmet , man måste förnya sig emellanåt.

Så det blev nya gardinlängder,en snygg ljusstake och ljus och en ny grön växt till hallen och handdukar och tvålpump....så gick där några hundra,fast på Jysk var det rea så det var lugnt...hihi.

Jag får ta lite bilder på det nya jag köpte !

Jag ska strax sätta på lite kaffe och sätta mig på terassen och njuta av solstrålarna som kämpat sig igenom de tunga grå molnen,jag kan t.o.m skymta lite blått på himlen.

Snart dags för löning och som vanligt hinner den väl bara passera förbi kontot innan den är slut igen..hahahaha

Nåja vad är en bal på slottet?

Kram och Puss
Lotta

Kommentera här: