5

Lite regn har väl ingen dött av ?

I natt kom hon hem, min dotter som befunnit sig på ett regnigt Gotland en hel vecka.
Skönt att ha henne hemma och på plats igen och i eftermiddag ska hon passa lillebror för jag börjar 14 och Magnus kommer hem 17,så hon hinner med kompisar oxå i eftermiddag.

I går hade vi Ludde och "skoröjarn" Amanda här så att Mamma och Pappa kunde få lite iordning i huset,jisses jag hade glömt vad det innebär att passa en klårfingrig ett åring i några timmar *phu*. Hon fullkomligt vräkte ner allt som kom i hennes väg och höjd,hon kom glatt kånkande på en tung Orrefors ljusstake med ett glatt smajl på läpparna....jag var lite nervös kan jag säga.

Annars var det en lugn Söndag !

I dag REGNAR det ,har ni hört ,det var väl skönt med lite regn efter denna enorma värmebölja som vi haft..HA!!vilket skämt denna sommaren har varit, so far!

Nä ni ska se att värmen kommer lagom tills det är friidrotts VM,när man vill ha regn och rusk så man kan sitta inne och titta Tv i godan ro.

Fy och tvi vale,den lilla solbränna man lyckats skaffa sig har snabbt omvandlats till rost så nyansen är ju kvar ;-)men man vill ju vara gyllenbrun och inte rostbrun.

På Onsdag ska jag på byakrogen(nähä??)med Anna,hon fyllde ju år i Torsdags och då fick hon i present att jag bjöd på ett glas eller två på byakrogen utan gubbar och barn,hon är inte svårövertalad om man säger så...hahaha

Ha en gudomlig Måndag mina vänner så hörs vi och ses.

Lotta

Kommentarer:

1 Jada:

skriven

Det var väldans vad du springer på byakrogen, måste vara ett kanonställe som jag måste prova någon gång.
Idag började jag jobba o gissa vad? Nu skiner solen!

2 Linda:

skriven

Nä, det är sant, "lite" regn har väl ingen dött av... Men det här är ju inte lite... Det här är löjligt! Kan man reklamera den här sommaren?
//Kram, L.

3 Lotta:

skriven

Det hade varit så himla kul om du och Jeanette hade kommit ner,eller bara du,såklart,så ska jag visa byakrogen :-)
Här nere regnar det ännu om det är någon tröst.
Kram

4 Lotta:

skriven

Linda,du kan raklamera den till www.skitsommar.nu

5 Linda:

skriven

Hahaha, du är kul du... Jag försökte men det gick inte, det var semesterstängt!
//Kram, L.

Kommentera här: