2

Betweenday realisation!!

Började i Vellinge,hittade en tröja i min favvo affär Drink& Wear....Magnus och Liam åkte för att köpa nya hemtelefoner...sen kom vi på att vi glömt att växla så jag tog lilla Rosita och körde till Trelleborg,först växlade jag till danska kronor eftersom vi ska till Planetariet i Köpenhamn i morgon med Lizette,Joacim och barnen,sen Åhléns och till slut en tur in på Valens köpcenter,,,men jag hittade inget kul och så körde jag hem efter att ha tankat Rosita.

Efter många års mellandags rea hysteri har jag insett att man kan vänta ända in i Mars,det finns ändå hur mycket rea kvar som helst överallt,så jag tar det lugnt i år,f'låt nästa år menar jag..hihi.

Snart ska jag börja tvätta och sen går vi kanske hem till våra vänner en stund och pratar lite mer nyår.

Trevlig afton!
Lotta

Kommentarer:

1 Ninna:

skriven

Har varit en vända i Lund idag, puh! Återbesök på sjukhuset med Hampe. I väntan på att få svar på proverna, vilket skulle ta ca 2 timmar körde vi till Nova. Det var ju värre än när man ska handla julklapparna innan jul. Folk är rent hysteriska. Fick i alla fall köpt en snygg tröja till en god vän i efterskott, ska träffa honom på söndag.
Nu sitter jag och väntar på vår skjuts ner till byn. Jag och min man ska ut och äta middag själva. Barnens julklapp till oss, visst är de gulliga.
Ha en bra kväll.
Kramis!!!

2 Tenderee:

skriven

Vad härligt det låter..hoppas ni får en mysig kväll.

Kommentera här: