6

TRÄBRÖLLOP!!!!

 Grattis Linda & Johann på er 5 åriga bröllopsdag och hoppas att din första dag i skolan gick bra Linda...

Just ny lyssnar jag på Josh Groban och väntar på att åka till Jobbet,sätter mig här framför er kära läsare och tänkte idag skriva om Läppar.

Läppar som kan vara mjukt sensuella,hårt sammanpressade,leende,hånleende,sura,nariga,rosa,vita,blå.
Läppar som kan vara ljuvliga att kyssa och känna på.

Små barnamunnar som ofta levererar färdigtuggad mat till Mamma och Pappa eller varför inte en främling med en uppfodran om att man ska smaka.

Nyfödda små bebisars små pyttesmå munnar som skriker,skrattar och lockar till 1000 pussar.

Läppar som kan förföra och läppar som kan förgöra.

Det finns massa olika former på läppar,raka,smala,fylliga,en tunn överläpp med en fyllig underläpp....det finns munformer som tilltalar alla,vissa tycker att Mads Mikkelsen har sexiga läppar,jag tycker han ser ut som en fisk(förlåt Lizette).
 Det allra finaste och roligaste som finns är när små bebisar sover och de liksom sugit in underläppen så de ser ut som en liten anka....ljuvligt!

Ha en underbar Fredag mina vänner och sköt om er!
Lotta

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Tack snälla söta rara Lotta! Och tack för den lilla "surprisen" i brevlådan!
Jodå, första dagen i skolan har gått bra, avlägger rapport på "Hörnan" senare...
Idag ska vi fira med barnen på Shrek-premieren, mysigt.
//Kram, L.

2 Ninna:

skriven

Nu blev jag nyfiken på vad det var för surprice!!!
Det här med läppar är ett konstigt fenomen och då menar jag silikon läppar. Jag tror aldrig jag har sett ett par läppar med silikon i som faktiskt varit snygga. Silikon bröst är en annan sak för de kan ju bli snygga....men läppar.
Ha en bra fredag kväll.
Kramar!!!

3 Lotta:

skriven

Ja du Ninna,jag håller med,kolla bara Linda Rosing

4 Linda:

skriven

Till Ninna - Lotta hade skickat en söt egenhändigt komponerad dikt med posten till mig och Johann. Du vet, Lotta är en sån där go´ vän som gör det där lilla extra för att man ska må bra - och hon lyckas!!!
//Puss och kram, L.

5 Lotta:

skriven

Linda, nu blev jag generad.....tack!

6 Linda:

skriven

Puss ;-)

Kommentera här: