5

Tomas 39 år ! Grattis!

I dag börjar Liam 1:an och Nikki 8:an.....

Upprop i skolan och lite information som vanligt,men så stor han har blivit min kille...och min tjej,fast henne fick jag inte precis visa mig för hahahaha.

En manlig lärare kommer också att finnas tillsammans med Fröken Margareta,han heter Harald och när Liam hörde det så skrattade han högt och sa...hahaha han heter Harald ,jag fick skämmas som vanligt.

Nu är han på fritids och jag hann handla och ta det lugnt en stund innan jag ska jobba klockan 15.15-21.00

Kvavt och klibbigt är det men det hjälper inte att gnälla har jag lärt mig.

Grattis min älskade kusin Tomas som fyller 39 år i dag, Tomas bor i Märsta och har 2 fina söner Simon och Rasmus...jag saknar Tomas jättemycket men vi ses så ofta vi bara kan...han är en av mina allra bästa vänner och
en mycket snäll och generös kille......puss puss.

Nu får ni alla ha en jättefin Torsdag!
Kramar Lotta

Kommentarer:

1 Tomas Chopp:

skriven

Tack min käraste kuse. Tack för grattulationen, det värmer mig i mitt hjärta. Saknar dig/er. Önskar dig en en riktigt underbar dag. Puss och många kramar.

2 Lotta:

skriven

Tack vännen !

3 Jada:

skriven

Härligt med spontana barn! Du sk aint eskämmas, han har ju inte själv döpt sig till Harald...
Ha en bra dag i solskenet!

4 Ninna:

skriven

Så spännande att börja i första klass. Hoppas att det går bra.
Älskar spontana barn även om man ibland får skämmas lite över dem som du säger, men det får man med på köpet. Sanning kommer man ändå längst med eller hur?
Minsta killen är på inskolning på dagis och det är också spännande. Sköt om er.
Många kramar!!!

5 Lotta:

skriven

Ninna,Jo nog är det så att ärligheten vara längst.
Hoppas att det gick bra med inskolningen i dag för Alex...Kram.

Kommentera här: