2

Friidrotts vm har börjat

Jag är helt överlycklig,synd bara att jag jobbar hela helgen när Carro ska tävla....men i natt smög jag upp 03.15 och tittade när hon sprang 100 m häck och hoppade höjd 1.95 tog hon...wooooww!!!

Eftersom jag själv friidrottade som ung så är det extra kul att titta på och jag ser nästan allt utom långdistanser det är lite trist...på tal om långdistanser,när Liam var kanske 2 år satt vi och tittade på, jag tror det var 3000m hinder för herrar och som ni vet är många av de tävlande från Afrika och därmed vackert färgade,Liam tittade när de sprang runt och runt och runt,efter ett tag kallar han på mig och säger " Mamma mamma titta....hästapållar" han tyckte han tittade på V75,som jag skrattade,jag låg dubbelt och än idag tänker jag på det och blir alldeles varm i hjärtat.

Detta barn...Nikki var en typisk flicka men en gång tittade hon på mig när jag kom ut ur duscen och med en beundrande blick suckade hon och sa " Åh mamma när jag blir stor vill jag ha så långa bröst som du" Hon höll på att flyga ut genom dörren,men det var ju sagt med kärlek så jag gav upp och skrattade bara.

Jaha,nu halkade jag in på sidospår som vanligt.

i går hade vi tänkt att vi skulle gå på festivalen,men när jag kom hem från jobbet,satte jag mig i soffan,vilket jag inte skulle gjort och kände bara Näääää,jag giter inte,vi ska ev på Svedala marknad med jobbet idag,så det blir nog bra!

Hoppas att ni mår bra och att ni får en mysig Lördag.
Kram Lotta

Kommentarer:

1 Jada:

skriven

Älskar oxå att titta på friidrott, jobbar dock inatt så det blir inget tittande...
Ha det så bra.

2 Ninna:

skriven

Tyvärr denna gång håller jag inte med dig.
Friidrott är något som jag verkligen kan klara mig utan här i livet. Men njut ni som gillar det.
Kramar!!!

Kommentera här: